Ο Βρετανός πήρε την 89η νίκη της καριέρας του, σε έναν αγώνα στον οποίο δεν απειλήθηκε σε κανένα σημείο του. Ο Bottas και Verstappen ανέβηκαν στο βάθρο, και οι δύο Renault έκαναν πολύ καλή εμφάνιση, τερματίζοντας στην 4η θέση ο Ricciardo και 6η θέση ο Ocon.

Πριν καν ξεκινήσει ο αγώνας, ο Carlos Sainz της McLaren δεν κατόρθωσε να εκκινήσει, λόγω οριστικής αστοχίας στο σύστημα εξάτμισης της McLaren του Ισπανού. O αγώνας ξεκίνησε χωρίς προβλήματα, με τους πρωτοπόρους να κρατούν τη θέση τους.
Πιο πίσω ομως, ο Charles Leclerc έκανε τρομερή εκκίνηση. Από τη 13η πετάχτηκε στην 8η θεση , για να πέσει δύο γύρους μετά στην 9η θέση, μετά από προσπέραση του επίσης εντυπωσιακού Gasly.

Οι Hamilton και Bottas ξεκίνησαν να κάνουν ταχύτερους γύρους, με τον Φινλανδό να προσπαθεί να βρεθεί εντός ζώνης DRS του Βρετανού. Ο Verstappen ήταν άνετα τρίτος, bαντέχοντας στην απειλή του Ricciardo στην εκκίνηση, ο οποίος περιορίστηκε στην 4η
θέση με τον Ocon πίσω του. Στον 11ο γύρο, εμφανίστηκε το αυτοκινήτο ασφαλείας στην πίστα. Αιτία, η σύγκρουση
των Giovinazzi-Russell. Συγκεκριμένα, ο Ιταλός πάτησε στα κερπμ στη Les Fagnes, με αποτέλεσμα να χάσει τον έλεγχο,και να καταλήξει με στα προστατευτικά της πίστας, εκεί
έχασε τον ένα τροχό του, ο οποίος χτύπησε με ταχύτητα στον επερχόμενο Russell, ο οποίος αν και προσπάθησε να τον αποφύγει, κατέληξε εν τέλει και αυτός στα προστατευτικά, με πληγωμένο μονοθέσιο. Και οι δύο οδηγοί βγήκαν από τα μονοθέσια χωρίς να έχουν υποστεί το παραμικρό.

Το ατύχημα αυτό, και η έλευση του αυτοκινήτου ασφαλείας, έδωσε την ευκαιρία για ένα
pitstop σε όλους τους οδηγούς. Όλοι τους μπήκαν για να βάλουν τη σκληρή γόμα, με τις
ομάδες να καλούνται να κάνουν σχεδόν όλες διπλά pitstop. Αυτό,  είχε ως συνέπεια ο
Ocon να χάσει τη θέση του από τον Albon, ενώ και ο Leclerc βρέθηκε πίσω από τον
Vettel.
Στο τέλος του 14ου γύρου το αυτοκίνητο ασφαλείας αποχώρησε από την πίστα.
Μέχρι και τα μέσα του αγώνα δεν υπήρξαν άλλες ανακατατάξεις, με την επόμενη να
έρχεται στον 24ο γύρο όταν και ο Albon πέρασε τον Gasly για την 5η θέση. Ο Γάλλος
μετέπειτα δέχτηκε προσπέραση από τον Ocon. Η σκληρή γόμα με την οποία εκκίνησε ο
οδηγός της AlphaTauri φαινόταν να βρίσκεται στα τελικά στάδια της ζωής της κάτι που
έκανε την ομάδα του να τον βάλει για αλλαγή ελαστικών στον 27ο γύρο.
Οι προσπεράσεις στις πιο πίσω θέσεις συνέχισαν να δίνουν και να παίρνουν. Ο Perez
περνούσε έναν-έναν τους οδηγούς, ενώ βρισκόταν στην 9η θέση, με τις δύο AlphaTauri
πίσω του. Λίγο πιο μπροστά, ο Norris μάζευε αργά αλλά σταθερά τη διαφορά από τον
Stroll, με τον νεαρό οδηγό της McLaren να καταφέρνει να μπει σε ζώνη DRS και να
περνά στον 37ο γύρο τον Καναδό.
Την ώρα που ο Γάλλος της AlphaTauri περνούσε τον Perez για τη 10η θέση,
σχηματίστηκε σιγά σιγά ένα τρενάκι ανάμεσα σε Albon και Ocon, με τον Norris να
προστίθεται λίγο πιο μετά. Μεγάλος κερδισμένος από τη συγκεκριμένη τριπλή μάχη
αναδείχτηκε ο οδηγός της Renault, ο οποίος πέρασε τη Red Bull του Albon για να
ολοκληρώσει το 4-5 της γαλλικής ομάδας στο Spa.
Κάπου εκεί, ο αγώνας έλαβε τέλος, με τον μεγάλο πρωταγωνιστή, Hamilton, να παίρνει
την καρό σημαία,και να αφιερώνει την νίκη του στον Black panther aka Chadwick boseman
ο οποίος έχασε την μάχη με τον καρκίνο στα 43 του. 2ος τερμάτισε ο Bottas και 3ος

Verstappen.Πολύ δυνατή εμφάνιση από τη Renault (ταχύτερος γύρος και ένας επιπλέον
βαθμός για τον Ricciardo), με θετικούς και τους Norris και Gasly (ψηφίστηκε ως οδηγός
του αγώνα), ενώ η Racing Point πήρε διπλή βαθμολόγηση στην 9η και 10η θέση, παρά
την εμφανή έλλειψη ρυθμού σε σχέση με τις άλλους αγώνες.
Το Ιταλικό Grand Prix ακολουθεί την επόμενη εβδομάδα, στις 4-6 Σεπτεμβρίου.