Η εκκίνηση, σε έναν ακόμα αγώνα είχε συμβάντα. Θύματα αυτή την φορα ηταν οι Carlos Sainz και Lance Stroll.
Ο Hamilton κράτησε την πρώτη θέση, ο Bottas πέρασε τον Verstappen για τη 2η θέση. Στην δεύτερη στροφή μαζεύτηκαν πολλοί οδηγοί, και
κάποιοιναναγκάστηκαν να πάρουν την έξοδο διαφυγής. Ο Verstappen κατόρθωσε να περάσει χωρίς προβλήτα από το chicane τις εξόδου,ωστόσο δεν έγινε το ίδιο με τον Sainz,καθώς κατά το πέρασμα του από την έξοδο είχε επαφή με τον τοίχο και έθεσε τον εαυτό του εκτός αγώνα.Ο Stroll τέθηκε εκτός αγώνα ύστερα από την επαφή του με τον Gasly.
Ύστερα από ολα αυτά, βγήκε το safety car. Οι Albon, Norris και Russell βούτηξαν αμέσως στα pit για αλλαγή ελαστικών, ώστε να διαφοροποιηθούν από τους υπόλοιπους οδηγούς.
Το safety car έμεινε μέχρι και τον 5ο γύρο να οδηγεί την κούρσα. Κατά την
επανεκκίνηση αυτή τη φορά δεν έγινε κάποιο συμβάν. Οι οδηγοί κράτησαντις θέσεις τους, και ηταν πιο προσεκτικοί, περιμένοντας την ενεργοποίηση του DRS.
Κατά την διάρκεια του αγώνα έσκασε η βόμβα. Ο Hamilton, τιμωρήθηκε με δύο ποινές των 5 δευτερολέπτων από τους αγωνοδίκες. Ο λόγος; Δύο δοκιμές εκκίνησης που πραγματοποίησε ο Βρετανός κατά τον γύρο εισόδου του στο grid.
Η FIA έκρινε πως αυτό ήταν παράνομο και έδωσε στον Βρετανό ποινές και για τις δύο δοκιμές.
Και ενώ οι μπροστινές θέσεις παρέμεναν χωρίς αλλαγή, πιο πίσω δινόταν μια όμορφη μάχη ανάμεσα στο μέλλον τις F1, Russell,Albon και Norris. Και οι τρεις έχοντας και την βοήθεια του DRS, έκαναν συνεχείς εναλλαγές στις θέσεις τούς.
Και ενώ άρχισε να ανοίγει το παράθυρο για αλλαγή ελαστικών,για όσους
φορούσαν τη μαλακή γόμα. Ο Hamilton μπήκε να αλλάξει ελαστικά και να κάνει καί την ποινή του, μετά το pit stop έπεσε στην 10η θέση.Αυτό, έδωσε
πλεονεκτήμα στον Bottas, ο οποίος άρχισε να κάνει ταχύτερους γύρους.
Ο Βρετανός, από τη 10η θέση ξεκίνησε επίθεση για να ανέβει στο grid.
Κατευθείαν πέρασε τον Vettel, ενώ με τις στάσεις των Ocon και Gasly πέρασε 7ος.
Με τους περισσότερους οδηγούς να έχουν ολοκληρώσει τις αλλαγές στον 23ο γύρο, μόνο οι πρώτοι Bottas, Verstappen, Leclerc είχαν μείνει χωρίς αλλαγή Στον 26ο γύρο πραγματοποίησε την αλλαγή τού ο Verstappen, με ένα εξωπραγματικό βpitstop στα 1,9 δευτ.μετα από έναν γύρο, ακολούθησε και ο επικεφαλής του αγώνα, Bottas. Ο Φινλανδός, με ένα καλό pitstop βγήκε πρώτος, και αυτό που έπρεπε να κάνει ήταν να διαχειριστεί τον υπόλοιπο αγώνα.
Η δράση στην πίστα πλέον άρχισε να πέφτει. Ο Bottas διατηρούσε με
χαρακτηριστική ευκολία την 1η θέση, ο Verstappen ήταν 2ος, ενώ ο Hamilton 3ος, χωρίς να μπορεί να κάνει κάτι παραπάνω, καθώς τα ελαστικα του υστερούσαν σε απόδοση λόγω τον πολλών γύρων που είχαν.
Στον 36ο γύρο, έκανε την αλλαγή του και ο τελευταίος οδηγός, ο Raikkonen. Ο Φινλανδός, βρισκόταν στη 10η θέση, έχοντας εκκινήσει με τη σκληρή γόμα. Μετά το pitstop, ο Raikkonen έπεσε 16ος, χωρίς να μπορέσει να κάνει κάτι παραπάνω στον 322ο αγώνα του, όπου και ισοφάρισε το ρεκόρ αγώνων του Rubens Barrichello.
Τη πλήξη να σπάσει στον 41ο γύρο το συμβάν Vettel-Grosjean. Ο Γάλλος,
δεχόμενος προσπέραση από τον Γερμανό στη στροφή 2, δεν άφησε χώρο,
ακουμπώντας την πίσω ρόδα του Vettel. Αυτό, οδήγησε τον Grosjean εκτός
πίστας και καθώς επανερχόταν χτύπησε τα φελιζολ, που υπήρχαν για να
σηματοδοτούν την έξοδο στην πίστα.
Αυτό, επέφερε για λίγο το VSC(Virual safety car) ώστε να αντικατασταθούν οι πινακίδες. Ο αγώνας δεν είχε κάποια άλλα συμβάντα και απρόοπτα, με τον i Bottas να παίρνει την καρό σημαία και τον ένα βαθμό του ταχύτερου γύρου. Ο Verstappen τερμάτισε 2ος, 3η θέση για τον Hamilton.