Γράφει ο Κώστας Δημητρακόπουλος

Η εκκίνηση δεν είχε εκπλήξεις, μόνο την κάκιστη εκκίνηση του Bottas, η οποία τον έριξε στην 4η θέση, πίσω από τονStroll. Άλλος ένας οδηγός που έχασε θέσεις ήταν και ο  Norris, ο οποίος έπεσε από την 8η στη 10η θέση. Στις υπόλοιπες θέσεις ωστόσο, δεν υπήρξαν αλλαγές.

Ο Hamilton προσπάθησε να φτιάξει διαφορά πάνω από το δευτερόλεπτο, ώστε να κρατήσει τον  Verstappen εκτός ζώνης DRS. Το κατάφερε σχετικά εύκολα αυτό ο Βρετανός, καθώς στον 3ο γύρο που ενεργοποιήθηκε το DRS, η μεταξύ τους διαφορά ήταν στο 1,5 δευτερόλεπτο.

Η σημαντικότερη μάχη των πρώτων γύρων έγινε ανάμεσα σε Stroll και Bottas, με έπαθλο την 3η θέση. Ο Φινλανδός το πέτυχε αυτό στο τέλος του 4ου γύρου, στην ευθεία εκκίνησης/τερματισμού, με τη βοήθεια και του DRS επίσης.

Μετά τον 10ο γύροω ο Hamilton ανέβασε ρυθμό. Αύξησε τη διαφορά από τον Ολλανδό από το 1,5 στα 3,3 δευτερόλεπτα, κάνοντας ταχύτερους γύρους.

O παγκόσμιος πρωταθλητής φαινόταν να έχει μπει σε τρομερή φορμα. Η διαφορά του με τον Verstappen αυξανόταν διαρκώς, έχοντας φτάσει τα 5 δευτερόλεπτα μετά τον 18ο γύρο. Την ίδια στιγμή, ο Ολλανδός παραπονέθηκε έντονα για τα πίσω ελαστικά του, ενώ ταυτόχρονα μπήκε και ο teammate του στα pit για να βάλει τη σκληρή γόμα, όντας ο πρώτος που έκανε αλλαγή ελαστικών.

Στον 22ο γύρο μπήκε ο Ολλανδός για την αλλαγή του, επιλέγοντας τη μέση γόμα. Βγήκε μπροστά από τις δύο Racing Point, κάτι που ήταν κρίσιμο για τη στρατηγική του.

Στον 23ο μπήκε και ο πρωτοπόρος Hamilton, αλλάζοντας τη μαλακή με την μέση, με τον teammate του να ακολουθεί από πίσω για ένα διπλό pitstop, επίσης με τη μέση.

Γενικά, φάνηκε πως υπήρξαν τρεις εναλλακτικές στα ελαστικά. Οι περισσότεροι οδηγοί προτίμησαν τη μέση, ενώ ο Albon πήγε για τη σκληρή και ο Sainz για τη μαλακή.

Ο Ισπανός, στο Grand Prix τις πατρίδας του, είχε διάθεση να πιέσει πολύ για να ανέβει όσο ψηλότερα μπορούσε, πιέζοντας τον Albon, ο οποίος είχε και δύο σκάλες πιο σκληρή γόμα. Βρέθηκε άμεσα στην ζώνη DRS του οδηγού της Red Bull και άρχισε να τον πιέζει.

Οι δύο Ferrari να μπήκαν να κάνουν την αλλαγή ελαστικών τους, στον 30ο γύρο, ο Sainz έδωσε ένα εξαιρετικό προσπέρασμα, περνώντας ταυτόχρονα τον Ocon και τον Sergio Perez.

Μάχη γινόταν και στις πιο πίσω θέσεις ανάμεσα στους Norris και Leclerc, με τον νεαρό Βρετανό να επωφελείται από το τρενάκι οδηγών μπροστά του, παίρνοντας το αναγκαίο DRS ώστε να μείνει μπροστά. Οι δύο οδηγοί είχαν μια εκπληκτική μάχη, σε όλα τα μήκη και πλάτη της πίστας, με την επαφή να αποφεύγεται για χιλιοστά σε ορισμένες περιπτώσεις.

Εκεί όμως που οι θέσεις έδειχναν να έχουν σταθεροποιηθεί, ήρθε ένα απροσδόκητο γεγονός για να αλλάξει την τροπή. Ο Leclerc έκανε τετακέ στο τελευταίο chicane πριν την ευθεία εκκινησης, λόγω διακοπής λειτουργίας του κινητήρα του. Αν και ο κινητήρας πήρε πάλι μπρος, ο Μονεγάσκος ανέφερε στην ομάδα του πως υπήρχε πρόβλημα, ενώ καταστράφηκε και ο αγώνας του καθώς έπεσε στην τελευταία θέση.

Στον 40ο γύρο, ο Alex Albon μπήκε για να βγάλει τη σκληρή γόμα, η οποία δεν τον ευνόησε και να βάλει τη μέση μέχρι το τέλος του αγώνα. Ταυτόχρονα, ο Leclerc μπήκε στα pit, καθώς το πρόβλημα που είχε ήταν οριστικό, εγκαταλείποντας τον αγώνα.

Κατά τη διάρκεια του Gran Prix, έσπασε ένα ρεκόρ, και συγκεκριμένα από τον Raikkonen. Ο Φινλανδός, αν και έκανε έναν ήσυχο και αδιάφορο αγώνα, έγινε ο οδηγός με τα περισσότερα χιλιόμετρα στην formoula1.

Στον 49ο μπήκε και ο Bottas για τη 2η αλλαγή του. Ο Φινλανδός έβαλε τη μαλακή γόμα, βγήκε πίσω από τον Verstappen και στοχος του μέχρι το τέλος του αγώνα, για 17 γύρους, ήταν να φτάσει και να περάσει την red bull.

Αυτός που είχε έναν ιδιαίτερο αγώνα ήταν ο  Vettel. Ο Γερμανός, έχοντας κάνει μόνο ένα pitstop, βρισκόταν στην 5η θέση, με τη μαλακή γόμα, και δήλωσε στην Ferrari πως θα πήγαινε με αυτή μέχρι το τέλος, προσπαθώντας να κρατηθεί όσο περισσότερο μπορούσε.

Ο αγωνας τελείωσε με νικητή τον Lewis Hamilton, δεύτερο των Max Verstappen,και τρίτο τον Bottas

Τώρα, η Formula 1 κάνει διάλειμμα δύο εβδομάδων πριν πάει στα δάση των Αρδενων, για το Βελγικό Grand Prix στην πίστα του Spa.