Έναν χαοτικό, επεισοδιακό αγώνα μας επιφύλασσε το Grand Prix της
Τοσκάνης, με δύο κόκκινες σημαίες, τρεις εκκινήσεις από το grid, 8
εγκαταλείψεις και το πρώτο βάθρο του Alex Albon, πίσω από τις δύο
Mercedes.
Ο αγώνας εκκίνησε με πολλά μονοθέσια να στριμώχνονται στην πρώτη στροφή. Ως αποτέλεσμα ήταν να βρεθεί στην αμμοπαγίδα ο Verstappen (είχε μείνει πολύπίσω στην εκκίνηση λόγο κινητήρα) και να εγκαταλείψει, ενώ εγκατέλειψε επίσης και ο Gasly, με τους Sainz, Vettel και Grosjean να χρειάζονται αλλαγές στις εμπρός αεροτομές για να συνεχίσουν.
Το συμβάν αυτό, όπως ήταν αναμενόμενο έφερε το safety car στην πίστα, ενώ ο Bottas είχε βρεθεί στην κορυφή, και ο Leclerc ανέβηκε 3ος.
Από τις ανακατατάξεις, οι Sainz, Grosjean, Raikkonen και Vettel έπεσαν στις
πίσω θέσεις. Στον 7ο γύρο μπήκε το safety car στα pit για να βρεθεί σε ελάχιστα δευτερόλεπτα και πάλι έξω στην πίστα.
Η αιτία ήταν η καραμπόλα μεταξύ των Magnussen, Giovinazzi, Latifi και Sainz, η οποία όπως φάνηκε να προκλήθηκε από επιβράδυνση του Magnussen. Η καραμπόλα αυτή λοιπόν,γέμισε την ευθεία εκκίνησης με θραύσματα και μονοθέσια, γεγονός που οδήγησε σε κόκκινη σημαία, με τους οδηγούς να καλούνται να κάνουν ξανά στατική εκκίνηση μετά από το καθάρισμα της πίστας.
Στην αναμονή για την επανεκκίνηση, ανακοινώθηκε η εγκατάλειψη του Ocon από πρόβλημα υπερθέρμανσης στα φρένα.
Κατά την επανεκκίνηση δεν υπήρξαν αλλά απρόοπτα, με τον Hamilton να περνά τον Bottas στην πρώτη στροφή εκμεταλλευόμενος το slipstreaming, και τον Albon να κάνει μια κακή επανεκκίνηση πέφτοντας 4ος από 7ος.
Αυτό που καταλάβαμε όλοι ήταν πως οι όποιες προσπεράσεις θα γίνουν στον αγώνα θα γίνουν στην ευθεία εκκίνησης του Mugello. Ο πρώτος που ωφελήθηκε από το DRS εκεί ήταν ο Ricciardo, ο οποίος στον 15ο γύρο πέρασε τον Perez, για την 5η θέση.
Σε αυτό το σημείο, ο Μονεγάσκος άρχισε να πέφτει προς τα πίσω. Μόλις ένα
γύρο μετά τον προσπέρασε (πάλι στο τέλος της ευθείας) δέχτηκε προσπέραση από τον Ricciardo, ενώ και ο επερχόμενος Albon πλησίαζε την SF1000, ευρισκόμενος μόλις μέσα σε έναν γύρο εντός ζώνης DRS από τον Leclerc.
Λίγο πιο μπροστά αρχισε , μια νέα μάχη ανάμεσα σε Stroll και Ricciardo, με τον νικητή αυτής να παίρνει την 3η θέση και να ανεβαίνει στο βάθρο.
Στον 28ο γύρο άρχισαν οι αλλαγές ελαστικών, πολλοί ήταν οι οδηγοί που πήγαν για το undercut, με τον Ricciardo να το προσπαθεί έναντι στον Stroll.
Μετα την ολοκλήρωση τον pit stop από το σύνολο των οδηγών, είχαμε ξανά την εμφάνιση του safety car, αυτή την φορά αιτία ήταν η σφοδρή έξοδο του Stroll.
Ο Καναδός, που διεκδικούσε βάθρο, έχασε τον έλεγχο του μονοθεσίου του μετα από κλαταρισμα, προσκρούοντας σφοδρά στα προστατευτικά.
Το safety car έκανε πάλι την εμφάνιση του αλλά τελικά,οι αγωνοδίκες επέλεξαν να βγάλουν κόκκινες σημαίες για τη διαδικασία, γιατί η απομάκρυνση του μονοθεσίου ήταν επισφαλής.
Η νέα επανεκκίνηση του αγώνα έφερε τον Ricciardo στη 2η θέση, μπροστά από τον Bottas, με τους Albon και Perez να έχουν μια όμορφη μονομαχία.
Στο τέλος του γύρου ωστόσο, ο Bottas πέρασε τον Ricciardo, ενώ το ίδιο συνέβη και με τον Albon, που επικεντρώθηκε στο έπαθλο της 3ης θέσης κυνηγώντας πια τον Ricciardo.
Ο οδηγός των ταύρων τα κατάφερε, περνώντας στον 51ο γύρο τον Ricciardo,
βλέποντας το πρώτο podium της καριέρας του να έρχεται.
Κλείνοντας λοιπόν μετά από έναν επεισοδιακό αγώνα, ο Hamilton πήρε την καρό σημαία, με τον Bottas να βρίσκεται 2ος και ο Albon 3ος παίρνοντας το πρώτο βάθρο στην καριέρα του.
Πολύ καλός αγώνας και 4η θέση από τον Ricciardo, και οι Perez, Norris, Kvyat, Leclerc, Raikkonen και Vettel να συμπληρώνουν την βαθμολογούμενη δεκάδα.