Η εκκίνηση αρχικά δεν είχε συμβάντα, με τους Sainz και Ricciardo να κάνουν
καλή εκκίνηση και μετά τις πρώτες στροφές να περνούν τους Norris και Stroll. Με
τη συμπλήρωση του πρώτου γύρου όμως, μια επαφή ανάμεσα σε Albon και
Magnussen έβγαλε εκτός αγώνα τον Δανό και το αυτοκίνητο ασφαλείας έκανε την
εμφάνιση του στην πίστα. Για τη συγκεκριμένη επαφή, ο Albon δέχτηκε ποινή 5
δευτερολέπτων αργότερα από τους αγωνοδίκες.
Το αυτοκίνητο ασφαλείας έμεινε στην πίστα για 4 γύρους, αποχωρώντας στο
τέλος του 5ου γύρου. Με την επανεκκίνηση δεν υπήρξαν άλλες εκπλήξεις, με
όλους τους οδηγούς να διατηρούν τις θέσεις τους. Ο μοναδικός που έκανε
αλλαγή ελαστικών ήταν ο Albon, ο οποίος μπήκε στα pits ώστε να βάλει τη
σκληρή γόμα, μιας και η γόμα του εμπρός αριστερά τροχού φαινόταν πως είχε
επηρεαστεί από την επαφή με τον Magnussen.
Στον 12ο γύρο όμως, το αυτοκίνητο ασφαλείας επανεμφανίστηκε στην πίστα γιατί
ο Kvyat εχασε το πίσω μέρος της AlphaTauri του πάνω στο σύμπλεγμα
Maggotts-Becketts με τον Ρώσο να πέφτει με δύναμη στις μπαριέρες. Ευτυχώς,
ήταν καλά στην υγεία του με το μονοθέσιο να έχει υποστεί ολική ζημιά.

Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο ασφαλείας έδωσε την αφορμή για αλλαγή
ελαστικών, ειδικά όσων οδηγών είχαν εκκινήσει με τη μαλακή γόμα (δύο
McLaren, δύο Renault, Vettel).
Αυτή τη φορά, το αυτοκίνητο ασφαλείας έμεινε μέσα στην πίστα για 6 γύρους,
καθώς έπρεπε να καθαριστεί το οδόστρωμα από θραύσματα και να βγεί από την
πίστα το μονοθέσιο του Kvyat.

Μετά τη 2η επανεκκίνηση σχηματίστηκε ένα “τρενάκι” οδηγών, με τον Lando
Norris να καταφέρνει να περάσει τον Ricciardo, με την βοηθεια του Carlos Sainz ο
οποίος έπαιξε τον ρόλο του στο να καθυστερήσει ο Αυστραλός στη Luffield.
Και ο Ισπανός όμως λίγους γύρους αργότερα κέρδισε μια θέση, παίρνοντας τον
Romain Grosjean για την 5η θέση, με τον Γάλλο να έχει βρεθεί τόσο ψηλά λόγω
της επιλογής του να μην αλλάξει ελαστικά στην περίοδο του αυτοκινήτου
ασφαλείας.
Το ενδιαφέρον επικεντρώθηκε στις θέσεις 6-9, με τους Grosjean, Norris,
Ricciardo και Stroll να κυνηγούν ο ένας τον άλλο. Η αρχή σε αυτό το “τρενάκι”
έγινε με το προσπέρασμα του Lando Norris πάνω στον Grosjean στο τέλος της
ευθείας Hanger, πριν τη Stowe.
Η Haas του Γάλλου έδειχνε πως υστερούσε αισθητά σε σχέση με τις McLaren,
Renault και Racing Point, ενώ και η οδήγηση του Γάλλου προκαλούσε
αντιδράσεις από τους αντίπαλους οδηγούς. Μάλιστα, οι αγωνοδίκες έδειξαν στον
Grosjean τη λευκή και μαύρη σημαία ως αποτέλεσμα της επικίνδυνης άμυνας
που είχε παίξει στον Sainz, καθώς άλλαζε θεση κατά το φρενάρισμα.
Γενικά, οι μάχες έγιναν στο midfield του grid, με τις ομάδες να δείχνουν πως
έχουν ίδιο ρυθμό. Στις πρώτες θέσεις, οι Hamilton, Bottas και Verstappen είχαν
διαφορά ασφαλείας από τον 4ο Leclerc, με τους τέσσερις πρώτους να κάνουν
έναν ήσυχο αγώνα.
Ο Valtteri Bottas ηταν συνεχώς εντός 2 δευτερολέπτων από τον Hamilton, ο
Βρετανός όμως έδειχνε ικανός να διαχειριστεί τη διαφορά, πετυχαίνοντας
ταχύτερους γύρους όταν αυτή μειωνόταν ώστε να την ανοίξει ξανά.
Στον 37ο γύρο ο Ricciardo κατάφερε μετά από αρκετή προσπάθεια να περάσει
τον Grosjean για την 7η θέση, ενώ αμέσως μετά ήρθε και η προσπέραση από τον
Stroll, με τον Grosjean να μπαίνει αμέσως μετά να κάνει την αλλαγή των
ελαστικών του. Ωστόσο, ο Γάλλος έκανε παρόμοια κίνηση με αυτή που έκανε και
στον Sainz, με τους αγωνοδίκες να την εξετάζουν.
Πιο πίσω, δύσκολος ήταν ο αγώνας του Sebastian Vettel, όπως και γενικά όλο
του το Σαββατοκύριακο στο Silverstone. Αφότου έμεινε ανεπιτυχώς πολλούς
γύρους κολλημένος πίσω από τον Esteban Ocon, ο Γερμανός δέχτηκε
προσπέρασμα από την AlphaTauri του Pierre Gasly για τη 10η θέση, δείχνοντας
όλα τα προβλήματα της SF1000
Προς το τέλος του αγώνα, ο Ocon προσπέρασε τον Stroll, με τη Racing Point να
μην φαίνεται δυνατή στον ρυθμό αγώνα. Αυτό επιβεβαιώθηκε μόλις λίγους
γύρους αργότερα, όταν ο Καναδός δέχτηκε προσπέραση και από τον Gasly. Πιο
μπροστά, ο Ricciardo απείλησε τις δύο McLaren των Sainz, Norris περνώντας
τον Βρετανο.
Την ίδια στιγμή όμως, ο Valtteri Bottas έπαθε μια καταστροφική αστοχία στο
εμπρός αριστερά ελαστικό του. Αυτό, άνοιξε την πόρτα για την 2η θέση στον
Verstappen, με τον Leclerc να συμπληρώνει το βάθρο.Σε αντιθετη μερια βρέθηκε
η άλλη Ferrari του Vettel, ο οποίος δέχτηκε το προσπέρασμα από τον
ανερχόμενο από τις πίσω θέσεις του grid Albon, ο οποίος κατάφερε να
αναρριχηθεί μέχρι και την 8η θέση.

H Red Bull όμως, έχοντας σιγουρέψει την 2η θέση του Verstappen έβαλε τον
Ολλανδό για μαλακή γόμα στα pits, σε μια προσπάθεια να πάρει τον ένα βαθμό
του ταχύτερου γύρου.
Την ίδια μοίρα ομως με τον Bottas είχαν και οι Sainz και Hamilton, στο εμπρός
αριστερά ελαστικό. Ο Ισπανός μπήκε στα pits για αλλαγή. Ο Hamilton ωστόσο,
με το μονοθέσιο πληγωμένο κατάφερε να πάρει την καρό σημαία ακόμα και με
τρία ελαστικά, λίγα μόλις δεύτερα μπροστά από τον Verstappen.