Γράφει ο Κώστας Δημητρακόπουλος

Η εκκίνηση ήταν επεισοδιακή,καθώς μετά τις πρωτες τρείς στροφές ο αγώνας διεκόπη. Αιτία ήταν το ατύχημα του Grosjean, μετά την τρίτη στροφή, Ο Γάλλος, κάνοντας προς τα αριστερά για να αποφύγει να συγκρουσθεί με άλλα μονοθέσια ακούμπησε με τον εμπρός αριστερά τροχό του Kvyat κάτι που τον έθεσε εκτός πορείας, στέλνοντάς τον χωρίς κανένα έλεγχο επανω στις μπαριέρες.

Η πρόσκρουση κατέληξε σε έκρηξη του μονοθεσίου, το οποίο κόπηκε στην μέση και τυλίχτηκε στις φλόγες. Αμέσως ο νους πήγε στο κακό, ευτυχώς ο Γάλλος βγήκε ταχύτατα από εγκαύματα, αντιλαμβανόμενος τη σοβαρότητα της κατάστασης, και ενεργόντας από ένστικτο.
Παρ’ όλα αυτά, έδειχνε πως είχε επηρεαστεί από το ατύχημα, καθώς αποχώρησε με φορείο.
Αργότερα η Haas ενημέρωσε ότι ο οδηγός είχε τις αισθήσεις του και ήταν καλά,και μεταφερόταν στο νοσοκομείο για περαιτέρω εξετάσεις καθώς η δύναμη τις πρόσκρουσης ανήλθε στα 53g. Ο Grosjean κυριολεκτικά σώθηκε από το halo καθώς η δύναμη ήταν τέτοια που θα μπορούσε να αποβεί μοιραία.
Κατά την επανεκκίνηση, είχαμε ακόμα ένα συμβάν που έκοψε τον ρυθμό, αυτή τη φορά με τον Kvyat εκ νέου και τον Stroll θύμα. Ο Kvyat βούτηξε στα φρένα ,ο Stroll έκλεισε την πόρτα στον Kvyat και συγκρούστηκαν με συνέπεια να αναποδογυρίσει το μονοθέσιο του Stroll.
Το αυτοκίνητο ασφαλείας έμεινε στην πίστα για αρκετή ώρα, μέχρι να απομακρυνθούν τα συντρίμμια. Έφυγε στο τέλος του 8ου γύρου, με τη δράση να ξεκινάει κανονικά.
Η δράση εκτυλίχτηκε χωρίς εκπλήξεις αυτή τη φορά, με αρκετά προσπεράσματα στις πρώτες στροφές. Κερδισμένος βγήκε ο Carlos Sainz που σκαρφάλωσε 8ος, με τον Leclerc 7ο. Ο Bottas, μπήκε στα pit υπό το αυτοκίνητο ασφαλείας για αλλαγή γόμας σε σκληρή και κατά συνέπεια έπεσε τελευταίος, και μαχόταν με τον Vettel.
Οι Leclerc – Sainz – Ricciardo έδωσαν ωραία μάχη, με την ενεργοποίηση του DRS. Μεγάλος χαμένος ήταν ο Leclerc καθώς δέχτηκε προσπέραση και από τους δύο τους.
Ο πρώτος που μπήκε για ελαστικά στον αγώνα ήταν ο Ricciardo, ο οποίος μπήκε στον 17ο γύρο για να βάλει τη σκληρή γόμα..
Σταδιακά ακολούθησαν όλοι οι οδηγοί, ένδειξη πως η μέση γόμα βρισκόταν στο τέλος της ζωής της. Οι στρατηγικές εκεί διαφοροποιήθηκαν, με αρκετούς οδηγούς να επιλέγουν τη μέση, ενώ άλλοι επέλεξαν τη σκληρή.
Δυσκολίες αντιμετώπισε ο Bottas, ο οποίος έπεσε επάνω στον Norris, ο οποίος με φρέσκια μέση γόμα και το DRS προσπέρασε το Φινλανδό που είχε σκληρή γόμα αρκετών γύρων.
Η άνοδος του Sainz συνεχιζόταν παράλληλα. Ο Ισπανός, έχοντας πέσει πίσω από τις Renault των Ricciardo και Ocon μετά τα pitstops, επανήλθε, προσπέρασε ταχύτατα και τους δύο, ανεβαίνοντας έτσι 6ος, μόλις μια θέση πίσω από τον Norris στην 5η θέση.
Με τη μέση του αγώνα να έχει παρέλθει, ο μοναδικός οδηγός μας χαρίζε θέαμα ήταν ο Bottas, στην προσπάθειά του να τερματίσει όσο πιο ψηλά γινόταν. Ο Φινλανδός ανέκαμπτε από το 2ο pitstop του και πέρασε άμεσα τον Leclerc για να μπει στη βαθμολογούμενη 10άδα.
Καθυστερημένο ήταν το pitstop του Verstappen, γεγονός που τον περιόρισε τις όποιες προσπάθειές του να απειλήσει τον Hamilton. Ο Βρετανός βέβαια απάντησε άμεσα, μην επιτρέποντας το undercut, βάζοντας τη σκληρή γόμα στον επόμενο γύρο.
Λίγους γύρους πριν το τέλος, ο αγώνας μας επεφύλασσε ακόμα ένα συμβάν, με τον Perez να εγκαταλείπει από την 3η θέση λόγω αστοχίας του κινητήρα Mercedes της Racing Point. Αυτό, έδωσε ένα ανέλπιστο βάθρο στον Albon και τη Red Bull, η οποία είδε και τα δύο της μονοθέσια στο 2-3.
Έτσι, πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας, ο αγώνας έληξε με αργούς ρυθμούς, με τον Hamilton να κερδίζει τον 95ο του αγώνα. 2η θέση και ταχύτερος γύρος από τον Verstappen, και τον Albon στην 3η θέση. Εκπληκτική ανάκαμψη για Sainz ο οποίος τερμάτισε 5ος, μια θέση πίσω από τον Norris. 6ος ο Gasly, 7oς ο Ricciardo, 8ος ο Bottas, 9ος ο Ocon, 10η θέση και ένας βαθμός για τον Leclerc.